Dnešní vydání deníku Metro informuje o o prodeji elektromobilů, které sice šetří životní prostředí, ale pokud skončí životnost akumulátoru, je to problém. Baterie do elektromobilů prodává jen pár firem. Navíc stojí statisíce. Deník Metro zjišťoval náklady na provozování stále ppopulárnějších elektromobilů. Pokud se baterie používá, auto jezdí, její životnost se zkracuje. O kolik pak závisí na typu baterie. Dále ožehavým tématem je dojezd elektromobilů. Drahá náhradní baterie spolu s velkou pořizovací cenou mohou celý provoz poslat do červených čísel. Běžnou ŠKodu Octavia seženete za 360 tisíc korun, zatímco elektromobil Nissan Leaf vás vyjde na 730 tisíc, Nová TESLA S stojí dokonce 1,87 milionu korun. Co je potěšující u těchto vozů je cena povinného ručení. Nejlevnější povinné ručení začíná od 1217 korun.